گزارش چهاردمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو – شیراز – خرداد 94 | شركت سيباموتور
گزارش چهاردمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو – شیراز – خرداد 94

گزارش چهاردمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو – شیراز – خرداد 94

  • تاريخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394
گزارش چهاردمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو – شیراز – خرداد 94

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو در تاریخ 19 لغایت 22 خرداد ماه از ساعت 17 الی 22 در محل نمایشگاه های دائمی استان فارس واقع در شهرک گلستان برگزار گردید.

گروه بهمن با شرکت های سیبا موتور ، بهمن دیزل ، بهمن موتور و ایران دوچرخ در سالن بهار به مساحت تقریبی 1300 متر مربع در این نمایشگاه حضور پر قدرتی از خود نشان داد.

شرکت سیبا موتور در فضایی به مساحت نزدیک به 300 متر مربع با خودروهای کشنده تک محور 460 اسب بخار ، کشنده جفت محور، شاسی کامیون کمپرسی و کامیونت 6 تن در این نمایشگاه عرض اندام نمود که با استقبال بسیاری از بازدید کنندگان مواجه گردید. کامیونت 6 تن محصول آینده این شرکت و کشنده 460 اسب بخار محصول سال آتی می باشد که جهت اطلاع از بازار مصرف کننده در این نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت .

جناب آقای مهندس خضری مدیرعامل این شرکت و جناب آقای مهندس امینی قائم مقام مدیرعامل و ریاست سازمان فروش و خدمات پس از فروش سیبا موتور در این نمایشگاه حضور مستقیم داشتند و تخفیف 2.5 میلیون تومانی را جهت خرید نمایشگاهی برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفتند.

همچنین نمایندگان استان فارس این شرکت از جمله ، علی بهادری نمایندگی شیراز، سید جواد زهرایی نمایندگی کازرون و بهرام شیروانی نمایندگی مرودشت نیز در غرفه حضور داشتند .مدیران شرکت های گروه بهمن از جمله ، جناب آقایان صالح قائم مقام خودرویی مدیرعامل ، میرحکیم حسینی مدیرعامل شرکت بهمن دیزل ، تهوری رئیس سازمان فروش بهمن دیزل، توکلی رئیس سازمان خدمات پس از فروش بهمن دیزل ، قنبری مدیرعامل شرکت بهمن لیزینگ و دیگر روسای گروه خودروسازی بهمن از این نمایشگاه بازدید نمودند.

از دیگر شرکت های خودروسازی دیگر میتوان به شرکت آذهایتکس، سایپا دیزل و ایران خودرو دیزل ، ماموت و ... اشاره نمود.

این نمایشگاه با توجه به بازخورد خوبی که در برداشت در تاریخ 22 خرداد ماه روز جمعه به پایان رسید.