پیام تبریک مدیرعامل سیباموتور به مناسبت فرا رسیدن سال نو | شركت سيباموتور
پیام تبریک مدیرعامل سیباموتور به مناسبت فرا رسیدن سال نو

پیام تبریک مدیرعامل سیباموتور به مناسبت فرا رسیدن سال نو

  • تاريخ انتشار : پنجشنبه 29 اسفند 1398
پیام تبریک مدیرعامل سیباموتور به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به نام پروردگار هستی بخش

بهار پیوندی دوباره با سرآغاز حیات و جوشش است. دگربار زندگی و بالندگی؛ و این خود تلنگری است در آغاز هر سال، برای حرکتی دوباره در مسیر کمال؛ نمادی است برای تغییر از انفعال به تکاپو؛ جلوه‌ای از سرسبزی بیرونی‌ست که نشاط و سر زندگی درونی را در پی خواهد داشت.
سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداست که دیگر بار، دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما به گذشته می پیوندد. امید است در سال جدید همراه و همگام با یکدیگر، کار و تلاش بی وقفه و با ایمانی راسخ و استوار، گامهای بلندی را در عرصه اشغالزایی و توسعه تولید در کشور عزیزمان برداریم و با هم افزایی و برنامه ریزی مناسب و هدفمند در راستای پویایی روزافزون "شرکت سیبا موتور" اقدام نماییم که با همت خود در سال جدید نیز برگ های زرین دیگری بر کتاب پرافتخار صنعت خودروسازی کشورمان بیفزاییم.
بر خود وظیفه می دانم از تلاش و همت بی دریغ یکایک همکاران محترم این شرکت در سال گذشته تشکر و قدردانی نمایم. امیدوارم فرارسیدن روزهای نویدبخش بهار و آغاز سال نو و تبریک این ایام خجسته، همواره سالی توام با سلامت، سعادت و شادکامی را در کنار خانواده محترم سپری نمایید.

حسین خضری
مدیرعامل سیباموتور