محمد محمدی مدیر عامل سیبا موتور شد | شركت سيباموتور
محمد محمدی مدیر عامل سیبا موتور شد

محمد محمدی مدیر عامل سیبا موتور شد

  • تاريخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400
محمد محمدی مدیر عامل سیبا موتور شد

در حکمی از سوی مدیرعامل گروه بهمن، محمد محمدی به عنوان مدیرعامل شرکت سیبا موتور منصوب شد.
محمدي با بیش از 30 سال سابقه در صنعت و تحصیلات مهندسی صنایع با گرایش مدیریت سیستم و بهره وری از دانشگاه تربیت مدرس، از سال 1370 جذب كارخانه موتورسازي ايران خودرو شد و پس از مدتي در سمت مدير كارخانه موتورسازي به فعاليت خود ادامه داد.
او پس از پيوستن به گروه سايپا در سال 1381 در سمت قائم مقام اجرايي مديرعامل مگاموتور فعاليت كرد. از ديگر مسئوليت‌هاي وي مي توان به عضويت در هيات مديره شركت مگاموتور، شتابكار، كيان خودرو، نصيرماشين، نساجي ايران (تبريز) و آهنگري تراكتورسازي تبريز، مدیر عامل ساپکو، معاون ساخت شرکت مهندسی و توسعه و ساخت واگن های مسافری ره نورد از شرکت های ایدرو و رئیس هیئت مدیره واگن پارس اشاره كرد.
محمدی که پیش از این سکاندار شرکت بهمن دیزل بود، جایگزین حسین خضری در شرکت سیبا موتور شده است. شرکت سیبا موتور تولید خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین از جمله کامیون کشنده و کامیونت FAW را بر عهده دارد و با در اختیار داشتن شبکه گسترده نمایندگی در سراسرکشور اقدام به ارائه خدمـات فروش و پس از فـروش محصولات کرده و در دو سال اخیر به مقام نخست خدمات فروش در بین خـودروهای تجاری دست یافته است، به نحوی که بیش از 30 درصد سهم از تولید کامیون کشنده کشور در سال جاری متعلق به سیبا موتور است.