بهمن پس از رتبه نخست در خدمات فروش، این بار در خدمات پس از فروش می درخشد | شركت سيباموتور
بهمن پس از رتبه نخست در خدمات فروش، این بار در خدمات پس از فروش می درخشد

بهمن پس از رتبه نخست در خدمات فروش، این بار در خدمات پس از فروش می درخشد

  • تاريخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1399
بهمن پس از رتبه نخست در خدمات فروش، این بار در خدمات پس از فروش می درخشد

نتیجه ارزیابی وزارت صنعت معدن و تجارت از نحوه ارائه خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو در سال 98 منتشر شد و گروه بهمن در حوزه خودروهای سبک و سنگین در بین خودروسازان سواری و تجاری خوش درخشید.
شرکت های خودروساز گروه بهمن که براساس ارزیابی وزارت صمت در حوزه "خدمات فروش" در سال 98 و در میان شرکت های عرضه کننده خودروهای سبک و سنگین؛ جایگاه برتر را به خود اختصاص داده بود، این بار هم در "خدمات پس از فروش" درخشیدند.
در گزارش منتشر شده هفته گذشته شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) که به نیابت از وزارت صنایع و هر ساله در بین شرکت های  ارائه دهنده خدمات پس از فروش صورت می پذیرد؛ هر سه شرکت خودروساز گروه بهمن (بهمن موتور، بهمن دیزل و سیباموتور) با رشدی قابل توجه موفق به قرارگرفتن در جایگاه برتر خدمات پس از فروش شدند.
در این بین شرکت بهمن دیزل و سیباموتور به ترتیب با کسب مقام اول و سوم در بین خودروهای تجاری و شرکت بهمن موتور با کسب مقام دوم در بین تمامی خودروسازان سواری و سبک، با انتخاب مشتریان مجموعه ای از افتخارات را در عملکرد خود به یادگار گذاشتند.
لازم به ذکر است علاوه بر ارزیابی "خدمات فروش"؛ "خدمات پس از فروش"  نیز سالانه در بین شرکت های عرضه کننده خودروهای سبک و سنگین در سطح کشور توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد ارزیابی قرار می گیرد.