برگزاری دومین دوره مسابقات مهارت فنی شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن در مرکز تربیت مربی | شركت سيباموتور
برگزاری دومین دوره مسابقات مهارت فنی شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن در مرکز تربیت مربی

برگزاری دومین دوره مسابقات مهارت فنی شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن در مرکز تربیت مربی

  • تاريخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397
برگزاری دومین دوره مسابقات مهارت فنی شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن در مرکز تربیت مربی

مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات مهارت فنی شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن ( شرکت سیبا موتور ) روز چهار شنبه مورخ هفدهم مرداد ماه جاری در سالن شهید مطهری مرکز تربیت مربی با حضور رئیس و مسئولین مرکز ، مهندس خضری مدیر عامل شرکت سیبا موتور ، مهندس میر منصف رئیس سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن ، داوران و رقابت کنندگان برگزار شد .
در راستای هجدهمین مسابقات ملی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در تیرماه جاری ، سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن به منظور ارزیابی میزان مهارت کارشناسان و پرسنل فنی خود اقدام به برگزاری دومین دوره از مسابقات مهارت فنی شبکه خدمات پس از فروش خود با همکاری مرکز تربیت مربی نموده است .
بنابراین گزارش ، در ابتدای این مراسم ابوطالب جلالی رئیس مرکز تربیت مربی ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به معرفی مرکز تربیت مربی و تشریح اهداف و فعالیت های مرکز پرداخت و بیان داشت : ما مفتاخر هستیم با همکاری شرکت سیبا موتور ، دومین دوره مسابقات فنی شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن را در مرکز تربیت مربی به انجام رسانیده و خرسند از آن هستیم که این رویداد بسیار ارزشمند با حمایت و پشتیبانی مدیریت شرکت سیبا موتور به انجام رسید و از اینکه به این بنگاه آموزشی اعتماد داشته و برنامه های آموزشی خود را در این مرکز دنبال کرده اند ، تقدیر و تشکر می کنیم.
در ادامه مدیرعامل شرکت سیبا موتور و رئیس سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و عوامل اجرایی مرکز در برگزاری این مسابقات ، به تشریح اهداف و سیاست های این دوره از مسابقات پرداختند.
شایان ذکر است در این مراسم از سه گروه منتخب، رقابت کننده و داوران با اهدا لوح تقدیر، تندیس و هدیه، و تشکر شد و همچنین از تمامی رقابت کنندگان نیز قدردانی بعمل آمد .   
بر این اساس این دوره از مسابقات شامل برگزاری آزمون کتبی (تئوری) و عملی برای 16 گروه از رقابت کنندگان حاضر از استان ها و شهرهای مختلف کشور بود که در روزهای شانزدهم و هفدهم مردادماه جاری در مرکز تربیت مربی برگزار شد.
گفتنی است در اولین روز پس از مراسم افتتاحیه ، آزمون کتبی بصورت جامع و تشریحی از تمامی دوره های فنی طراحی شده انجام و پس از آن آزمون کتبی رقابت کنندگان در حوزه های موتور ، مدیریت سیستم های الکتریکی و تهویه مطبوع ، انتقال قدرت ، تعلیق ، فرمان و ترمز ، بصورت عملی انجام شد.  
دومین دوره مسابقات مهارت فنی شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن ( شرکت سیبا موتور ) به مدت دو روز در مرکز تربیت مربی برگزار گردید.

تصاویر بیشتر...