مهندس خضری: سهم 34 درصدی محصولات سیباموتور در بازار خودروهای تجاری | شركت سيباموتور
مهندس خضری: سهم 34 درصدی محصولات سیباموتور در بازار خودروهای تجاری

مهندس خضری: سهم 34 درصدی محصولات سیباموتور در بازار خودروهای تجاری

  • تاريخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1395
مهندس خضری: سهم 34 درصدی محصولات سیباموتور در بازار خودروهای تجاری

مدیرعامل شرکت سیباموتور در مراسم افتتاح مرکز فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیباموتور با اشاره به مطالبات به حق حاکم بر فضای کشور از خودروسازان گفت: امروز اصلی‌ترین عامل بر هم خوردن بازار خودرو ناشی از بازارعرضه و تقاضاست زمانی که تقاضا کاهش می‌یابد تبعا موجب افزایش مطالبات مشتریان می‌شود.

حسین خضری در ادامه این مراسم از تولید کامیونت 6 تن از محصولات شرکت FAW در سه ماه پایانی امسال خبر داد و گفت: شرکت سیباموتور تولید خود را از سال 91  با حدود 500 دستگاه خودرو آغاز نمود و در نظر دارد تا در سال جاری تولید خود را به 2700 دستگاه افزایش دهد.

وی همچنین سهم بازار این شرکت را در حوزه خودروهای تجاری 34 درصد اعلام کرد و افزود:  در حال حاضر شرکت سیباموتور 36 درصد از سهم بازار خودروهای تجاری را در اختیار دارد و شرکت سیباموتور به عنوان دومین شرکت توانسته تاکنون 34 درصد از سهم بازار را در اختیار بگیرد.

وی در ادامه یکی از نقاط قوت مرکز فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیباموتور را فضای مناسب برای پارک مراجعان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر شرکت سیباموتور 14 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد و در نظر دارد تا در سال جاری تعداد نمایندگی‌ها را به 21 نمایندگی افزایش دهد.

وی همچنین به رتبه‌بندی این شرکت در حوزه  خدمات پس از فروش از سوی شرکت ISQI  پرداخت و گفت: بر اساس  بررسی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد روند امتیاز و رتبه‌بندی این شرکت در حوزه کسب رضایت مشتریان  از امتیاز 54 به 5/64 رسیده است و در این سه سال شرکت سیباموتور رتبه سوم را در اختیار داشته است و امسال در نظر دارد تا به رتبه دوم دست یابد.

مدیرعامل شرکت سیباموتور در ادامه دو هدف مهم  این شرکت در سال جاری را خروج از رکود در حوزه خودروهای دیزلی و مشارکت در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام کرد و اظهار داشت:  هر میزان در کشور منابع لازم برای خروج فرسوده‌ها اختصاص یابد قطعا  بهره آن از طریق صرفه‌جویی در سوخت  به کشور باز خواهد گشت.

خضری با اشاره به بند ق تبصره 2 بودجه سال 93 گفت: بر اساس این بند از قانون بودجه باید 65 هزار کامیون و کشنده بالای 10 تن و دارای سن بالاتر از 25 سال نوسازی شوند  که پیش‌بینی می‌شود در صورت فراهم نمودن زمینه آن حداقل 9 سال این جریان زمان نیاز داشته باشد.