اولین کنفرانس مدیریت مبتنی بر فرآیند در صنعت پخش با حضور شرکت سیبا موتور | شركت سيباموتور
اولین کنفرانس مدیریت مبتنی بر فرآیند در صنعت پخش با حضور شرکت سیبا موتور

اولین کنفرانس مدیریت مبتنی بر فرآیند در صنعت پخش با حضور شرکت سیبا موتور

  • تاريخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395
اولین کنفرانس مدیریت مبتنی بر فرآیند در صنعت پخش با حضور شرکت سیبا موتور

این کنفرانس با حضور و مشارکت مدیران ، صاحب‌نظران و خبرگان کلیه حوزه‌های مدیریتی ، نرم­افزاری و کسب‏ وکاری به دنبال تبیین ابعاد ، گستره و مدل‏سازی فرایندهای صنعت پخش خصوصا‌ً فرایندهای تأمین ، بازاریابی ، فروش ، انبار ، توزیع ، منابع انسانی و مالی در راستای حفظ پیوستگی ، دسترسی به کیفیت بهتر خدمات ، کاهش هزینه و دستیابی به بهبود مستمر و نهایتاً ایجاد تفکر مشترک و گروهی ، برگزار گردید .

سرفصل‌های اصلی این کنفرانس ، مفاهیم مدیریت مبتنی بر فرایند ، مدل‌سازی و استانداردسازی فرایندهای کلیدی صنعت پخش ، ارزیابی نرم‏افزارهای پیشرفته سازمانی در صنعت پخش و توجهات خاص در حوزه فرآیند‌های صنعت پخش را شامل می گردید .

درضمن برنامه­های کنفرانس شامل سخنرانی مقامات ارشد ، مدیران و فعالین اقتصادی و کسب‏وکاری ، اساتید ، ارائه مقالات علمی و تخصصی ، ارائه موردکاوی­ها ، تجربیات و دستاوردهای شرکت­ها ، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه جانبی تخصصی بود .

در نمایشگاه جانبی تخصصی که مورد بازدید شرکت کنندگان ، حضار و مدعوین قرار می گرفت ، شرکت های نرم افزاری و سخت افزاریِ موثر در صنعت پخش ، تواناییها و قابلیت های فنی و دستاوردهای جدیدِ واحدهای تولیدی و خدماتی خود را در معرض نمایش گذاردند و این نمایشگاه ، مرکزی بود برای تبادل اطلاعات و دست یافتن به پدیده های نوین علمی ، فناوری و سخت افزاری در صنعت پخش و نیز شرکتهای حاضر در این نمایشگاه جانبی با تبلیغ زنده کالاها و خدمات خود توانستند بستری مناسب برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم نمایند.

با توجه به موارد یاد شده فوق و اینکه وجود خودرو های تجاری باری در صنعت پخش ، نقش بسیار موثر و پررنگی را اجرا می نمایند ، شرکت سیبا موتور به منظور ارایه توانمندی های خود در راستای توسعه سهم بازار ، مقابله با فعالیت های بازاریابی رقبا ، آگاهی از خواسته های شرکت های پخش و نیز ایجاد مراودات با آنها ، تصمیم به حضور مستحکم در این کنفرانس گرفت و با توجه به برنامه بازاریابی و فروش سال 1395 واحد بازاریابی با رویکرد نفوذ و توسعه بازار محصول جدید شرکت یعنی کامیونت 6 تن TIGER V در این کنفرانس و نمایشگاه حضور یافت .

این کنفرانس و نمایشگاه به مدت دو روز در روزهای 12 لغایت 13 مرداد ماه از ساعت 08:30  الی 17:30 در محل سالن همایش های بین المللی هتل المپیک تهران و نمایشگاه جانبی آن برگزار گردید .

شایان ذکر است از ابتدای سال 1395 مجموعا این پنجمین نمایشگاه و کمپین بازاریابی شرکت سیبا موتور بود که واحد بازاریابی در آن حضور فعال و موثری داشته است .