استقبال پر شور مازندرانی ها از غرفه گروه بهمن | شركت سيباموتور
استقبال  پر شور مازندرانی ها از غرفه گروه بهمن

استقبال پر شور مازندرانی ها از غرفه گروه بهمن

  • تاريخ انتشار : شنبه 16 دی 1396
استقبال  پر شور مازندرانی ها از غرفه گروه بهمن

غرفه گروه بهمن  از 12 تا 15 دی ماه در سومین نمایشگاه بین المللی خودرو مازندران میزبان مردم شهر قائمشهر بود.  
این مجموعه که یکی از شرکتهای فعال در این نمایشگاه  بود توانست با معرفی محصولات و ارائه خدمات متنوعی از شرکت های بهمن موتور، سیبا موتور و بهمن دیزل و محصولاتی چون وانت کارا 2000 ، وانت  کاپرا 2 ، مزدا 3 جدید وB30 شرکت بهمن موتور و کمپرسی تایگر وی با کاربری مسقف چادری و کاربری حمل آب شرکت سیبا موتور و کامیونت 6 تن MPR75K با کاربری لیفت بک آنتئو، کامیونت NMR85E و مینی بوس ایسوزوی ارتقا یافته سحر شرکت بهمن دیزل و حضور نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش منتخب استان مازنداران، در سومین نمایشگاه خودرو شمال کشور حضور یابد .
طرح فروش جدیدترین محصول بهمن موتور، یعنی B30 نیز همزمان با آغاز نمایشگاه خودرو مازندران باعث استقبال چشمگیر از این محصول شد . همچنین مزدا 3 جدید نیز علاقمندان زیادی را در غرفه گروه بهمن دور خود جمع کرده بود. ضمن اینکه خودروهای تجاری شرکت بهمن موتور همچون کاپرا 2 و کارا 2000 علاقمندان خود را به همراه داشت.
گفتنی است شرکت بهمن دیزل در این نمایشگاه با محصولات کاربری و کامیونت جدید ایسوزو شرکت کرد، کاربری بالا بر (لیفت بک ) شرکت آنتئو(Anteo)  ایتالیا یکی از محصولات کاربری شرکت بهمن دیزل است که در نمایشگاه خودرو مازندران به نمایش در آمد. این محصول که دارای مشخصاتی چون قدرت مانور سریع و روان، سبکی و ایمنی بالا ،پلت فرم آلومینیومی با ابعاد مختلف و شیر الکتریکی ایمنی بر روی همه سیلندرها است توان بار گیری بیش از یک تن را داراست. ضمن اینکه از ویژگیهای دیگری چون قابیلت کنترل از کنار شاسی ، از روی پلت فرم به کمک پا نیز برخوردار می باشد. این بالابر که روی کامیونت های ایسوزو استفاده می شود قابلیت نصب متنوعی از لحاظ ابعاد و اندازه ، پلت فرم بارگیری ، جمع شدن در پشت درب اتاق یا زیر شاسی کامیونت را داراست.   
گفتنی است این کاربری  جدید بهمن دیزل که تمام تجهیزات الکتریکی و هیدرولیکی ان از برندهای معتبر اروپایی است جهت جابجایی بار در فروشگاههای زنجیره ای ، شرکتهای نفت و پتروشیمی و موارد مشابه قابل استفاده است. محصول بعدی کامیونت ایسوزو 5/2 تن NMR85E  است که از نسل کامیونهای سری 700 ایسوزو ژاپن محسوب می شود و می‌توان به تغییر شکل ظاهری و امکانات کابین آن اشاره کرد ضمن اینکه قدرت موتور آن از 120 به 150 اسب بخار ارتقا یافته و کاربری این محصول  در فضای شهری را آسانتر کرده است. همچنین مینی بوس سحر ایسوزو نیز در این نمایشگاه با استقبال خوب بازدیدکنندگان همراه بود.  شرکت سیبا موتور نیز با برخی ا ز محصولات تولیدی این شرکت همچون کامیونت 6 تن تایگر V محصول شرکت FAW که مجهز به گیر بکس ZF و ترمز مجهز به ABS با برند   Wabcoاست در این نمایشگاه حضور یافت این خودرو از تجهیزات ویژه ای چون شیشه های برقی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات خودرو و واحد کنترل موتور برخوردار است . گفتنی است بازدید کنندگان از تایگر وی، با کاربری مسقف چادری و کاربری حمل آب در غرفه گروه بهمن دیدن کردند.

تصاویر بیشتر...