استقبال گرم بهمن از مهمانان شیرازی در نمایشگاه | شركت سيباموتور
استقبال گرم بهمن از مهمانان شیرازی در نمایشگاه

استقبال گرم بهمن از مهمانان شیرازی در نمایشگاه

  • تاريخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1397
استقبال گرم بهمن از مهمانان شیرازی در نمایشگاه

غرفه گروه بهمن  از 26 تا 29 تیر ماه در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو فارس میزبان مردم شهر شیراز بود.  
گروه بهمن که یکی از شرکتهای فعال در این نمایشگاه  بود توانست با معرفی محصولات از شرکت های بهمن موتور، سیبا موتور و بهمن دیزل و محصولاتی چون وانت  کاپرا 2 ، هاوال H2 وB30 شرکت بهمن موتور و کمپرسی تایگر وی با کاربری یخچال دار، کامیون باری FVZ ، مینی بوس های مکسوس و سحر ، کامیونت 6 تن MPR75K با کاربری یخچال و کامیونت NMR85E با کاربری بالابر (چلا ) شرکت بهمن دیزل و کشنده تک محور، تایگر وی 6 تن یخچالدار و تایگر وی 8 تن با کاربری حمل مرغ شرکت سیبا موتور و چند تن از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش منتخب استان ، در هفدهمین نمایشگاه خودرو فارس حضور یابد .
در ایام برپایی نمایشگاه خودرو تعدادی از مقامات همچون جناب اقای تبادار، استاندار فارس از غرفه گروه بهمن دیدن کردند.  
همچنین خودروی هاوال H2 در این نمایشگاه توجه بسیاری از بازدیدکنندگان غرفه گروه بهمن را به خود جلب کرده بود. این محصول که از اردیبهشت ماه فروش ان آغاز شده بود دارای ویژگیهایی چون گیر بکس 6سرعته تیپترونیک با 3 حالت مختلف ، سیستم فرمان الکتریکی EPS، و سیستم ترمز ESC + ABS + BA + EBD+ TCS+ RMI می باشد . ضمن اینکه از سیستم تعلیق عقب مولتی لینک مستقل و سیستم تعلیق جلو مک فرسون مستقل با میل موج گیر بهره می برد.
محصول دیگر حاضر در این نمایشگاه بالابر چلا CELA بود که یک برند ایتالیایی است و از محصولات بهمن دیزل محسوب می شود و قابلیت ارتفاع 25 متر را دارا بوده و بر روی خودروی 8 تنی NPR75 که خودروی سبک تجاری است قرار گرفته.  از جمله محاسن این خودرو این است که در زمان بسته بودن بالابر، ارتفاع آن با سقف خودرو در یک راستا است و قابلیت عبور از فضاهایی که یک کامیونت بدون بار از آن عبور می کند را دارا است.
شرکت سیبا موتور نیز با برخی ا ز محصولات تولیدی این شرکت همچون کامیونت 6 تن تایگر V محصول شرکت FAW که مجهز به گیر بکس ZF و ترمز مجهز به  ABS با برند  Wabco است در این نمایشگاه حضور یافت این خودرو از تجهیزات ویژه ای چون شیشه های برقی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات خودرو و واحد کنترل موتور برخوردار است . گفتنی است بازدید کنندگان از تایگر وی، با کاربری یخچالدار و کاربری حمل مرغ زنده در غرفه گروه بهمن دیدن کردند.

تصاویر بیشتر...