آغاز تحویل کشنده های شرکت سیبا موتوردر طرح نوسازی ناوگان فرسوده | شركت سيباموتور
آغاز تحویل کشنده های شرکت سیبا موتوردر طرح نوسازی ناوگان فرسوده

آغاز تحویل کشنده های شرکت سیبا موتوردر طرح نوسازی ناوگان فرسوده

  • تاريخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1396
آغاز تحویل کشنده های شرکت سیبا موتوردر طرح نوسازی ناوگان فرسوده

تحویل کامیون کشنده تولیدی شرکت سیباموتور در قالب طرح نوسازی ناوگان فرسوده کشور، توسط شرکت سیباموتور با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،  لیزینگ واسپاری حکمت ایرانیان و بانک توسعه تعاون انجام شد.

 شرکت سیبا موتور در جهت حل معضلات زیست محیطی ناشی از آلودگی هوا بویژه در خصوص خودروهای سنگین بر اساس رسالتی که بر عهده دارد، تعداد 10 دستگاه کشنده ه سازگار با محیط زیست FAW J6 دارای استاندارد یورو 4 مجهز به سیستم   DPFدرقالب طرح نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل به بازارعرضه کرد.

شرکت سیبا موتور به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه بهمن  بـا مشـارکت اولیـن و بزرگـترین هلدینـگ خودروسـاز چیـنی و بین المـللی بنام شرکت FAW و با برخورداری از پرسنـل متخصص و مجـرب ، تولیـد و فـروش انحصـاری کشنده هـای تک و جفت محـور ، شاسی کامیون و کامیونت 6 تن  را در ایـران بر عهـده دارد. در حـال حاضر این شرکت با در اختیار داشتن  شبکه گسترده نمایندگی در سراسرکشور و راههای مواصلاتی اقدام به تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی و ارائه خدمـات پس از فـروش محصولات در حـوزه گارانتی و وارانتی می نماید و همچنین به ارائه آموزش های فنی تخصصی به عاملین و نمایندگان شبکه خدمات پس از فروش ، ارائه خدمات امدادی و سیـار در مسیرهای پرتردد خودروهای تجاری اقدام می نماید.